sobota, 31 sierpnia 2013

WYWIAD XII: BookmarkSworld

WYWIAD NR 12
BookmarkSworld

Dziewczyna z BookmarkSworld to 24latka, która znalazła niezwykły sposób na siebie. Robi zakładki do książek. Są niesamowite ! Zapraszam na wywiad, dowiecie się jak robi, dlaczego i skąd bierze pomysły :)

- Znalazłaś nietypowy sposób na siebie. Zakładki do książek to rzecz z których korzysta każdy, dosłownie każdy, kto czyta książki. Skąd wziął się taki pomysł?

* Wszystko zaczęło się od prezentu dla przyjaciółki. Pierwsza zakładka jaką zrobiłam własnoręcznie to był motyl na jej urodziny. A później to już pomysły same zaczęły napływać.

- Od jak dawna je robisz? Można je u Ciebie zamawiać ? Ile kosztuje taka zakładka?

* W zasadzie to od dwóch lat, jednak teraz moje działania zakładkowe się nasiliły, po wrzuceniu kilku fotek na fb. Był odzew, ludziom się spodobało i to było motywacją do tworzenia nowych wzorów. Jeśli ktoś chce posiadać taką zakładeczkę to oczywiście może zamówić, chętnie wykonam za symboliczną cenę.

- Opowiedz nam o tym jak ją robisz. Najpierw rodzi się pomysł, a później ? Skąd materiały, czas i chęć robienia ? Masz jakiś plan? Jak rodzisz taką zakładkę?

* Czasami to jest po prostu impuls.Czasami ktoś pyta, czy da się zrobić zakłądkę z jakimś konkretnym motywem i wtedy dumam jak to ciekawie wykonać. Wystarczy papier, kredki i dużo mojej pracy, w tym głównie klejenia i wycinania. Nawet jak nie mam czasu, to staram się realizować nowe pomysły.

- Która z zakładek była dla Ciebie najważniejsza?

* Na pewno zakładka z aniołem. W zrobienie tej zakładki włożyłam do tej pory chyba najwięcej serca.
 
- Odkąd zaczęłaś robić zakładki książki towarzyszą Ci każdego dnia. Co najbardziej lubisz czytać?

* Zgadza się, mam mnóstwo książek, gdyż od kilku dobrych lat jestem zagorzałym molem książkowym. Chyba najbardziej lubię fantastykę i książki pisarzy amerykańskich, zwłaszcza Whartona.

- Opowiedz nam coś o sobie. Co robisz na co dzień? Ile masz lat?

* W tym roku skończę 24 lata. Na co dzień jestem lektorem języka angielskiego i dręczę uczniów w szkole językowej. W wolnych chwilach czytam, czytam i jeszcze raz czytam. Czasem znajdzie się czas na zakładkę, czasem na jakiś rysunek dla przyjaciół. Generalnie na nudę nie mogę narzekać.

- A co zmieniło się w Twoim życiu odkąd założyłaś stronę na facebooku? Można okładki znaleźć gdzieś indziej?

* Przede wszystkim zaczęłam wierzyć w swoje możliwości i poczułam, że ktoś docenia moją pracę, dawno nie otrzymałam tylu komplementów zakładki staram się również pokazywać na forum różnych grup facebookowych i tam też cieszą się sporą popularnością.

- A spotkałaś się kiedyś z krytyką odnośnie swoich prac?

* Nigdy. Jeśli była jakaś krytyka to nic mi o tym nie wiadomo. Ludzie są przemili i jak do tej pory otrzymywałam same pozytywne opinie

- A na koniec, powiedz nam gdzie można zamawiać okładki? Symboliczna cena to jaka ? I daj jakieś wskazówki na kontakt z Tobą

* Wystarczy skontaktować się ze mną przez moją stronę:) już za 8 zł mogę wykonać zakładkę. Można tez poprosić o jakis konkretny motyw, zawsze jestem chętna na nowe wyzwania. Jesli ktoś marzy o jakiejś zakładce, wystarczy, że polubi BookmarkSworld, a może kiedyś pojawi się tu zakładka z jego snów

- Dziękuję bardzo za tą rozmowę Trzymam kciuki za dalszą pracę nad zakładkami Mam nadzieję że i ja coś niedługo zamówię

* To ja dziękuję za rozmowę, jest mi niezmiernie miło, że ktoś o mnie pomyślał zapraszam, będzie na pewno dużo nowych wzorów, bo mam jeszcze mnóstwo pomysłów pozdrawiam serdecznie 

Jeśli chcecie oglądnąć zakładki zapraszam tutaj :

A jeśli chcecie z kimś ciekawym wywiad piszcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz