sobota, 24 sierpnia 2013

Wywiad III : Maks Rutkowski

Wywiad nr 3:
Maks Rutkowski

Maks znany z photobloga MYSKIMOLIFE, którego założył 1 września 2009 roku, zajął pierwsze  miejsce w Ogólnopolskim Internetowym konkursie na mistera Miesiąc Luty oraz drugie miejsce w Ogólnopolskim Internetowym konkursie na Mister Roku 2011/12. Opowie nam o tym co zmieniło się w jego życiu od założenia photobloga i co sądzi o Internetowych znajomościach. Zapraszam !

-Co skłoniło Cię do założenia photobloga? Kilka lat temu na photoblogu były same dziewczyny.
 
* Do założenia photobloga przekonała mnie moja pierwsza młość. Założyłem przez nią konto na photoblog'u, zacząłem pisać, jak spędziłem swój dzień oraz wstawiałem zdjęcia. Nie patrzmy z perspektywy tego, że same dziewczyny tam były. Uważam, że kazdy ma prawo do robienia tego, co lubi, ja np. uwielbiam pisać. 
 
- Co czujesz kiedy ludzie Ci piszą że ich inspirujesz? Że Twoje rady pomagają im uporać się z problemami i dają nadzieję na lepsze jutro

* Czuję, że jestem potrzebny ale też ma dystans. Nie mogę brać pod uwagę słów obcych ludzi, muszę mieć dystans, bo same słowa potrafią zmienić ludzi, wpłynąć na nich. Tak właśnie podnosi się ego, samoocena zaczyna górować w rankingach "uważających się za zajebistych". Źle może wplynąć na człowieka. Cieszę się, że jednak do kogoś docierają moje wpisy i myślę, że czuć ile wkładam w to siebie.

-A pomysły na notki bierzesz z własnego doświadczenia, czy z doświadczenia ludzi, którzy Cię otaczają? Uczysz się na własnych czy na cudzych błędach?


* W większości z tego, co sam przeżyłem, co zrozumiałem. Ogólnie to wszystko to moje poglądy na otaczającą mnie rzeczywistość, nie tylko realny świat ale i wirtualny, który ma wielki wpływ na człowieka. Uczę się na własnych błędach, ale tez biorę pod uwagę to, co innych spotkało w sytuacjach, w jakich nigdy się nie znalazłem. Potrafię się wczuć.

- A jak to się stało że wziąłeś udział w akcji dla Marcina Pietrzyka? Skąd znalazłeś informacje o tej zbiórce ?


* Moja ciocia była bardzo zaangażowana w fundacji "mam marzenie". Powiedziałem jej że będzie w szkole festyn. Wiedziałem, że robi się zbiórki pieniężne dla dzieci, by spełnić ich marzenia. Tak więc razem z ciocią postanowiliśmy wykorzystać ten dzień na zebranie pieniędzy.

- Powiedz nam jeszcze, co zmieniło się w Twoim życiu odkąd założyłeś pierwszego photobloga? Oprócz tego, że zyskałeś zarówno fanów jak i przeciwników swoich wypowiedzi i swojej osoby.

* Strasznie dużo, ale nie mogę powiedzieć że wszystko dzięki blogowaniu. To tak jakby zmieniło się Twoje życie przez ostatnie 5 lat. Wiele czynników na to wpłynęło, prawda? No właśnie. Trudno określić w dwóch zdaniach, co się zmieniło. Wiadomo, podejście do ludzi. Zrozumiałem niesamowicie wiele rzeczy. Poznałem sytuacje, na które patrzyłem całkowicie inaczej. Nabrałem tak dużego doświadczenia, że wiem jak dbać o swoje wnętrze. Nie jestem jakoś wybitnie przystojny, ale wiem że mam cenne wnętrze i na to nikt nie znajdzie kontrargumentu.

- Czy dzięki blogowaniu poznałeś ludzi, którzy zostali w Twoim życiu na dłużej? A może jednak uważasz że przyjaźń przez internet nie istnieje ?


* Nie istnieje przyjaźń przez internet. Fajnie jeżeli dwie osoby potrafią darzyć się wzajemnym zaufaniem. Wtedy można mówić o bliższej relacji na odległość. Ale ogólnie taka relacja nie jest świetną opcją. Na odległość są wirtualne znajomości, ale nie wirtualna przyjaźń ani wirtualny związek. Nie można być z kimś kogo się zna tylko z internetu Wirtualna przyjaźń nie zafunduje Ci tego, co jest w świecie realnym. Czyli codziennych spotkań, rozmów, sytuacji które wzmacniają kontakt. Przyjaźń, jak i związek, są to relacje oparte na spędzaniu czasu z drugą osobą, poznaniu go i zapamiętaniu go w różnych sytuacjach życia codziennego a nie wirtualnego. To, czego naprawdę potrzebujesz, to to aby stać twarzą w twarz z tą osobą. Można poznać kogoś przez telefon lub internet, ale tylko do pewnego momentu. W wirtualnym świecie, mamy większą kontrolę nad naszymi słowami i czynami. Częściej możemy pokazywać naszą najlepszą twarz, lecz to nie opisuje dokładny obraz tego, jacy jesteśmy na co dzień. W rzeczywistym świecie, robimy masę błędów, które z czasem wychodzą na jaw. Czasami mówimy i robimy złe rzeczy. Nasza potrzeba jest prawdziwa, więc potrzebni są prawdziwi ludzie. To logiczne, że każdy chce partnera, który jest prawdziwy. Nigdy nie będzie w 100% prawdziwy widok innej osoby poprzez komunikację elektroniczną, bez względu na to, czy często rozmawiacie. To jest po prostu niemożliwe.

- Ostatnie pytanie. Co robisz w wolnym czasie, kiedy wyłączasz komputer?

* Spotykam się ze znajomymi, wakacje są wiec bardziej chilluje :D (you know what i mean ) nagrałem piosenkę, której i tak nie upublicznie, ale będę cover nagrywał za jakiś czas, jak będą dobre warunki :D

-Czekamy z niecierpliwością ! :) 

Maksa możecie znaleźć na jego :
photoblogu :
twitterze :


Znasz kogoś kto zrobił coś w Internecie lub z kim warto przeprowadzić wywiad?
Napisz ! wywiadyzwami@gmail.com oraz https://www.facebook.com/wywiadyzblogowiczami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz