czwartek, 29 sierpnia 2013

Wywiad XI: Kartki Ani

WYWIAD NR 11
Kartki Ani

 
Ania ma 14 lat. Prowadzi bloga na którym dodaje swoje rysunki. Opowie nam troszkę o sobie. Zapraszam :)


- Skąd u Ciebie takie zafascynowanie reggae ? Od kiedy to się zaczęło?

* Zaczęło się około 2-3 lata temu. Na letnim falowaniu czyli takim małym festiwalu reggae we Wielu. Wzięło się ogólnie od pozytywnego nastawienia do życia jakie niesie ze sobą ta muzyka. Uwielbiam jej słuchać i uwielbiam się o niej więcej dowiadywać
 
- Kogo najczęściej słuchasz?
 
* Wiadomo jak każdy rasta najczęściej Boba Marleya :) Ale również lubię wiele polskich muzyków, np. Bednarka, Metrowego, EWR, Tabu, Grubsona, Ras Luty, Mesajaha i wielu innych także zagranicznych

- Na bloga dodajesz swoje rysunki. Skąd taki talent? Ktoś u Ciebie w rodzinie również rysuje?

* U mnie w rodzinie nikt nie rysuje, więc szczerze to nie wiem nawet. Lubię bardzo rysować i tak po prostu się to wzięło

- Co najczęściej rysujesz?

* Uwielbiam rysować graffiti i krajobrazy. Nienawidzę ludzi chociaż ich chyba rysuje najczęściej dlatego, że chce się w końcu nauczyć

- Od jak dawna masz bloga? Skąd pomysł na jego założenie?

* Bloga mam już kilka lat. Na początku chciałam go założyć i pisać swoje wiersze i wierszyki i wgl o sobie, ale tematyka się bardzo zmieniła

- Jesteś duszą artystyczną. Wiążesz z tym przyszłość?

* Kiedyś chciałam bardzo zostać projektantką mody i nadal bym chciała, ale nie sądzę żeby w przyszłości coś się z tym powiązało

- A oprócz Kartki Ani prowadzisz bloga ?

* Nie, prowadzę tylko tego bloga. Kiedyś prowadziłam jeszcze o Stardoll xd

- A ile masz lat? Może opowiesz nam coś o sobie?

* Mam 14 lat. Niedawno właśnie miałam urodziny 3 sierpnia. Hmm co mogłabym o sobie powiedzieć. Uwielbiam jeździć na Snowboardzie i czekam na to całe wakacje. Strasznie lubie spedzac czas z moimi przyjaciolmi, ale wiadomo każdy lubi :) Polubiłam ostatnio robić zdjęcia. I staram się być zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do życia :)
 
- Wszystkiego najlepszego :) A o czym marzysz?
 
* Dziękuję :) Marzę by mi się ułożyło w przyszłości. Oraz żeby polecieć na Jamajkę

-  Jest coś co chciałabyś przekazać czytelnikom Twojego bloga?

* Czy ja wiem, chyba nie. Chciałabym żeby z wielką chęcią czytali mojego bloga

- Dziękuję za rozmowę :)

* Ja też dziękuję :)

Bloga Ani znajdziecie tutaj : http://kartkiani.blogspot.com/

A z kolejną osobą przeprowadzę wywiad jeśli napiszecie tu:
i polecicie tą osobę! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz