poniedziałek, 9 czerwca 2014

WYWIAD XVII: Milion i Oliwka

WYWIAD NR 17
Milion i Oliwka
Autorką bloga jest 13-letnia Oliwia. Milion to jej młodsza siostra. Na jej blogu każdy znajdzie coś dla
siebie - od pomysłów na śniadanie, po fotorelację z wycieczek, czy zwykłe przemyślenia dnia codziennego. Dlaczego akurat z nią zdecydowałam się przeprowadzić wywiad? Ujęła mnie swoją osobowością, tym, że w tak młodym wieku osiągnęła w sferze blogowej już bardzo dużo. I ( może wstyd się przyznać ) opublikowała na swoim blogu pomysł na domowe, bezalkoholowe Mohito ! Zapraszam !





- Dlaczego Milion i Oliwka ? Przecież Milion to Twoje nazwisko. 

* Czekaj, to na razie pomińmy. Muszę wyjaśnić, że Milion to nie moje Nazwisko. Tak się nazwałam na facebooku.

- To skąd się wzięło ''Milion'' ? 

* Na Martynkę mówimy Milion, Milionek odkąd pamiętam. Milion z nią problemów i radości. Zawsze ma milion rozrzuconych zabawek w pokoju. Psoci jakby było w domu milion Martynek... A wygląda jak milion dolarów!

- Na Twoim blogu można znaleźć wszystko. Od postów z wycieczek, po posty z DIY śniadaniowe i (mój ulubiony) z Mohito ! Sama bierzesz pomysły na DIY ?

* Tak. Choć w tajemnicy powiem, że czasem podrzuci mi jakiś pomysł Ania- moja mama chrzestna. Bardzo lubię robić takie rzeczy, a wiem, że seria DIY bardzo podoba się moim czytelnikom- to mnie dodatkowo motywuje.

- Dużo podróżujesz? Ostatnio można było zobaczyć na twoim blogu fotorelację z Krakowa

* Tak! Kocham odwiedzać nowe miejsca. Szczególnie wtedy kiedy mam przy sobie aparat i dużo miejsca na karcie. A Kraków kocham najbardziej na świecie, niedawno pojawił się nawet o tym post. 

- Masz 13 lat, więc chyba sama nie zwiedzasz ? Jeździsz z rodzicami?

* Czasem jeżdżę rodzicami, czasem właśnie z Anią. Lubię również wycieczki z klasą, szczególnie to wspaniałe towarzystwo.

- A na co dzień, kto robi Ci zdjęcia ?

* Dużo osób mnie o to pyta. Mam prywatnego fotografa- moją mamę. No, tylko się nie śmiać. 

- Jak znajdujesz czas zarówno na szkołę jak i na blogowanie? Widać, że poświęcasz temu bardzo dużo czasu!

* Czasem jest to trudne, ale zawsze staram się znaleźć czas na to, aby coś napisać. Często jest tak, że w weekend tworzę kilka postów, które czekają w wersjach roboczych na ten szczęśliwy dzień. Mimo tego, że wiele czasu poświęcam właśnie na pisanie dostaję dobre oceny. Większość wiadomości w szkole przyswajam dość szybko, nie mam z tym większego problemu. Poza tym jestem ambitna, a dzięki pisaniu również bardzo się rozwijam.

- A może jakaś złota rada, jak wypromować swojego bloga? Jak na 13-latkę masz bardzo dużo obserwujących. A wiem, że większość osób nie czyta blogów nastolatek. Musisz się wyróżniać :)

* Hmm myślę, że trzeba być właśnie innym, wyróżniać się z tłumu tysiąca takich samych blogów. Trzeba pokazać coś innego, nowego, świeżego... I oczywiście dobrze pisać! Mieć własne zdanie, spojrzenie na świat i się nim dzielić. Czasami warto być też kontrowersyjnym. W blogowaniu jest jak w sztuce- trzeba wzbudzać emocje. Wystarczy czymś zaciekawić czytelnika, trzymać fason, a on z pewnością zostanie na dłużej.

- A czy to Twój pierwszy blog?

* Szczerze mówiąc nigdy o tym nie mówiłam. Nie jest to mój pierwszy blog... Kiedyś, dawno temu, aż wstyd się przyznać, prowadziłam jakiegoś marnego bloga, kilka dni. Potem sama stwierdziłam, że jest on beznadziejny i wpadłam na pomysł stworzenia 'Milion i Oliwka'. Strony, która opowiadałaby nie tylko o mnie, ale także o mojej siostrze. Tak to się właśnie zaczęło.

- To piękne, że siostra znaczy tyle dla Ciebie. Teraz, zazwyczaj, rodzeństwo kłóci, bije się itp A oprócz Martynki masz jeszcze kogoś?

* Mam przyrodnią siostrę Natalię, czasem też pokazuję ją na blogu... Ale nic więcej na ten temat nie powiem.

- A gdybyś miała ludzi zachęcić do zajrzenia na Twojego bloga, co byś powiedziała ?

* Trudne pytanie. Może tak... Jedyny w swoim rodzaju. Z każdym dniem lepszy. 

- Trzymam za Ciebie w takim razie kciuki. Przyjemnego blogowania i dziękuję, że zgodziłaś się ze mną porozmawiać ! :)

* Dziękuję również. Bardzo mi miło, że zechciałaś właśnie ze mną przeprowadzić wywiad. :)


Bohaterkę wywiadu możecie znaleźć w dwóch miejscach -
na blogu : http://milionioliwka.blogspot.com/ oraz na facebooku : 

Przysyłajcie mi propozycję osób na wywiad. Zaczęłam robić selekcję, nie każdy się załapie:
 wywiadyzwami@gmail.com oraz https://www.facebook.com/wywiadyzblogowiczami

7 komentarzy:

  1. Estera Morawska z EstelleFashion!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jej bloga, dobrze mówisz oryginalność to podstawa. Bardzo dobry wywiad, fajnie dobrałaś pytania, a Oliwka odpowiadała tak sensownie. Super!
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się moja praca :) Mam nadzieję, że będziesz wpadać tu częściej :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie ona jest genialna *_*

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Oliwia pobudza takie zainteresowanie. Jest to niesamowita osoba :)

      Usuń